"Τι παίζει η τηλεόραση"

Τετάρτη, 2 Φεβρουαρίου 2011

ΔΩΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΑΓ. ΒΑΛΕΝΤΙΝΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ



Σας καλωσορίζω στην ιστοσελίδα μου. Σκοπός της είναι να παρουσιάσει τις χειροποίητες κατασκευές μου, καθώς και θέματα χρηστικά που αφορούν τη σύγχρονη γυναίκα. Με παραγγελίες, άνω των 50 ευρώ, έχετε έκπτωση 10% για τις επόμενες αγορές σας. Για κάθε νέο πελάτη, που θα γνωρίζει από εσάς τις κατασκευές μου, θα έχετε ένα δώρο από εμένα.
Δεν χρειάζεται το δώρο που θα προσφέρουμε να είναι κάτι ιδιαίτερα εντυπωσιακό και δαπανηρό, η πρωτοτυπία είναι το χαρακτηριστικό που συνήθως συγκινεί. 
Ακολούθως, η επιλογή του δώρου μας δεν χρειάζεται να είναι χρονοβόρα. Η τεχνολογία, που ’κάνει θαύματα’, φρόντισε ώστε να μπορούμε να προμηθευτούμε δώρα με ένα ’κλικ’. Μια πολύ καλή ιδέα λοιπόν, είναι οι κατασκευές μου στο blog μου. Εδώ θα βρείτε μερικές καλές ιδέες, για όλα τα πορτοφόλια και όλα τα γούστα….Καλές αγορές και καλή τύχη!!
Δημοσίευση σχολίου